انواع ورزش
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

هنگامیکه به انجام اینگونه تمرین عادت کردید سعی کنید در هفته حداقل به میزان سه تا چهار ساعت در محدوده ضربان هدف تمرین کنید . بعضی از تمرینات هوازی فشار کم و یا متوسطی دارند و کسانی که در وضعیت مناسبی هستند می توانند آنها را انجام دهند مثل پیاده روی سریع و بالا رفتن از پله ها تمامی این تمرینها مفید می باشد بنابراین ضرورتی ندارد که فعالیتهای شدید هوازی همچون دوندگی تمرین رقص و تنیس را انجام دهید .

 

تمرین کششی : به اینگونه تمرینات کمک می کنند تا عضلات شما به میزان بیشتری در یک جهت کشیده شوند تمرین کششی مانع از بروز پیچ خوردگی گرفتگی و جراحت می گردد و گستره حرکتی شما را افزایش می دهد . همچنین اینگونه از تمرینات شیوه تنفس حفظ تعادل و مسیر را در شما بهبود می بخشد .یعنی از اشکال تمرینات کششی همچون یوگا و تامی چی در بر گیرنده تکنیکهای مدیتیشن و تنفس مباشند که می توانند باعث کاهش استرس شوند .

 

تمرین با وزنه : این نوع تمرین که تمرین قدرت یا استقامت هم نامیده می شود . ماهیچه های شما را تقویت و به حفظ تراکم استخوانها کمک می کند . اینگونه از تمرینات شامل انجام تکرارهای متوالی است که عضلات خاصی را مکررا با یک نیروی مقاومتی به حرکت وامیدارد دو تا سه بار در هفته و هر بار به مدت 10 تا 20 دقیقه این نوع تمرین را انجام دهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 2023
بازدید کل : 642386
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل